Customer Experience Platforms

Liczy się cyfrowe doświadczenie!

Telekomunikacja przechodzi proces transformacji od wielu lat, aby zabezpieczyć swoje przychody przed graczami OTT. Powszechnie wiadomo, że podstawowa działalność związana z komunikacją (ekspozycja sieciowa) może odnieść sukces w połączeniu z doświadczeniem klienta. To z kolei może być wspierane przez wiele systemów przetwarzających dane klientów (takie jak CRM, Self Service, systemy zarządzania skargami, systemy lojalnościowe, wiele kanałów sprzedaży itp.).

Inetum pomaga swoim klientom w komunikacji i przekształcaniu ich istniejących ekosystemów IT w wydajne platformy automatyzujące procesy obsługi klienta. Zwiększając jednocześnie przychody z dodatkowej sprzedaży usług cyfrowych (nie tylko tradycyjnie telekomunikacyjnych).

Funkcjonalność

  • Obsługa klienta wielokanałowego
  • Kompleksowa obsługa klienta
  • Widok klienta 360 stopni
  • Automatyczne tworzenie propozycji dostosowanych do profilu klienta
  • Gotowy system do sprzedaży różnych usług cyfrowych

Wspiera procesy

  • Transformacja napędzana przez klienta
  • Automatyzacja procesów sprzedaży
  • Sztuczna inteligencja wspierająca monitorowanie zachowań klientów
  • Przygotowanie do wprowadzenia rzeczywistości wirtualnej (VR – Virtual Reality) i rozszerzonej (AR – Augmented Reality)

ZAPYTAJ EKSPERTA

Kamil Straziński

Od początku kariery jestem związany z branżą IT, a od ponad 4 lat zajmuję się bezpośrednią współpracą z klientem. Swoje działania koncentruję na rynku skandynawskim oraz obszarze BI, dla którego dostarczam wysoko wykwalifikowane zespoły specjalistów.

(EN) We use cookies only for collective statistical purposes and to adapt the website to the user's needs. (PL) Używamy cookies w celach statystycznych oraz w dostosowaniu serwisu do użytkownika.