IT System Support

Wysoki poziom jakości i wydajności dostarczonych usług

Usługi wsparcia i utrzymania mają na celu podniesienie poziomu jakości oraz wzrost wydajności dostarczanych usług. Głównym celem jest minimalizacja kosztów przy zachowaniu wysokich standardów w obszarze zarządzania ryzykiem w odniesieniu do całej infrastruktury IT. Zapewnienie przewidywalnego i nieprzerwanego dostępu do systemów i danych.

Dlaczego my?

  • Ludzie – doświadczony zespół konsultantów, zarządzanie usługami systemów typu „legacy”.
  • Projekty – usługi doradcze, dzielimy się dobrymi praktykami wypracowanymi w realizowanych projektach, metodologia ITIL.
  • Narzędzia – dobieramy narzędzie do potrzeby jaka jest w danym projekcie.

Wspiera procesy

  • Backoffice – procesy związane z obsługą systemów, wsparcie technicznie utrzymanie oraz wsparcie systemów przestarzałych „legacy”, współpraca w oparciu o SLA.
  • Finanse – zapewnienie dostępności systemów oraz dostępność do linii wsparcia w przypadku wystąpienia nieprawidłowości
  • Obsługa klienta – procesy obsługi zgłoszeń, optymalizacja wsparcia i zapewnienie niezawodności systemów.
  • Business – optymalizacja kosztów i zwiększenie efektywności systemów

ZAPYTAJ EKSPERTA

Małgorzata Mierzwa

Od ponad 6 lat zajmuję się kompleksową sprzedażą rozwiązań IT w zakresie rozwoju oprogramowania, redukcji kosztów, poprawy jakości oraz wydajności systemów dla klientów z sektora SMB, branży finansowej, a także klientów międzynarodowych. W Inetum dostarczam rozwiązania compliance, w oparciu o platformę kdPrevent. Wspieram Klientów w skutecznym wykrywaniu defraudacji finansowych, przeciwdziałaniu prania pieniędzy oraz spełnieniu wymogów regulacyjnych m.in IV Dyrektywa AML, listy sankcyjne, regulacje międzynarodowe. W swojej pracy cenię długofalowe partnerskie relacje.

(EN) We use cookies only for collective statistical purposes and to adapt the website to the user's needs. (PL) Używamy cookies w celach statystycznych oraz w dostosowaniu serwisu do użytkownika.