Service Desk IT

Opieka nad dowolnymi systemami IT

Budując portfolio usług wsparcia koncentrujemy się nie tylko na serwisach będących obecnie w fazie obsługi (Serwisy Bieżące), ale również korzystamy z doświadczenia, jakie zostało nabyte podczas wspierania systemów w przeszłości (Serwisy Wycofane).

Usługi

  • Wsparcie zdalne
  • Wsparcie specjalistów na miejscu (on site)
  • Obsługa I i II linii wsparcie
  • Dedykowany helpdesk WWW, telefoniczny i mailowy
  • Dedykowane Wiki i FAQ
  • Raportowanie KPI usługi
  • Harmonogram dostępności dostosowany do wymagań Klienta
  • Czytelny i skalowalny kosztorys usługi

ZAPYTAJ EKSPERTA

Roma Astemberg

Posiadam prawie 5-letnie doświadczenie w sprzedaży. Łączę  globalnych menadżerów organizacji z zespołami inżynierskimi, które dostarczają wiedzę ekspercką w zakresie rozwoju oprogramowania. Na co dzień opiekuje się klientami z branży AgriTech. Wspieram  klientów głównie z Niemiec i Szwajcarii.

(EN) We use cookies only for collective statistical purposes and to adapt the website to the user's needs. (PL) Używamy cookies w celach statystycznych oraz w dostosowaniu serwisu do użytkownika.