Case Management / Document Management System

Zarządzaj alarmami, zadaniami i sprawami

Jeśli potrzebujesz narzędzia do zarządzania zadaniami, alarmami i innymi rodzajami zgłoszeń to Alerter może być tym czego szukasz. Alerter łatwo wpisze się w Twoje procesy biznesowe:

  • przyjmie dokumenty ze skanera łącznie z ich rozpoznaniem
  • wyśle zadanie do wykonania i powiadomi go o tym
  • pokaże szczegóły faktury i pozwoli ją zaakceptować
  • umożliwi skierowanie zgłoszenia do szefa by je zaakceptował
  • umożliwi kontakt i wymianę dokumentów z sieciami dealerskimi, dostawcami, klientami

 

Alerter to szybkie wdrożenie, duży zakres konfiguracji i wygoda użytkowania.

Funkcjonalności

  • Konfigurowalne rodzaje zgłoszeń i danych
  • Dowolnie rozbudowane workflow z własnymi akcjami i warunkami
  • Rozbudowany system uprawnień
  • Nowoczesny interfejs użytkownika (przeglądarka)
  • Pełna historia zmian w zgłoszeniach
  • Tagowanie spraw
  • Łatwe generowanie dokumentów
  • Bogate API

Narzędzia

  • Obsługa alertów generowanych przez systemy bezpieczeństwa
  • Zarządzanie zadaniami w grupach roboczych
  • Automatyzacja obiegu dokumentów, w tym napływającej korespondencji
  • Proces uzgadniania faktur i zamówień
  • Obsługa reklamacji
  • Procesy rekrutacyjne w HR
  • Baza wiedzy

ZAPYTAJ EKSPERTA

Gabriela Stocka

Gabriela Stocka

Posiadam 7- letnie doświadczenie pracy w banku, w sprzedaży instrumentów finansowych oraz doradztwie inwestycyjnym. Dostarczam specjalistów do realizacji całych projektów dla firm oraz instytucji finansowych. Dzięki wysoko wykwalifikowanym osobom moi klienci otrzymują najlepsze możliwe rozwiązania.

(EN) We use cookies only for collective statistical purposes and to adapt the website to the user's needs. (PL) Używamy cookies w celach statystycznych oraz w dostosowaniu serwisu do użytkownika.