customer management system JPro 2 - Customer Communication Management (CCM) – co to jest?

19.10.2016

Customer Communication Management (CCM) – co to jest?

Chociaż akronim CCM (Customer Communication Management) nie jest tak popularny jak CRM czy ERP, to organizacje posiadające setki tysięcy czy miliony klientów, od dawna zarządzają komunikacją wychodzącą (a więc wszelkiego rodzaju fakturami, katalogami, polisami, itd.) w sposób zautomatyzowany, niekoniecznie nawet klasyfikując używaną technologię jako system klasy CCM. W masowej produkcji korespondencji główną trudnością były jeszcze niedawno wydajność, koszty obsługi przetwarzania danych i kontrola bardzo restrykcyjnego procesu. Przetwarzane są bowiem nie tylko podstawowe dane osobowe, ale również wrażliwe informacje o klientach. Ponadto zmieniły się kanały komunikacji, a także oczekiwania klientów, więc tradycyjne systemy CCM już nie wystarczają. Według 2021 Gartner Market Guide, do 2023 roku ponad 75% wszystkich wdrożeń zarządzania komunikacją z klientem będzie miało charakter rozwiązań chmurowych lub hybrydowych. Twórcy tego typu oprogramowania muszą więc otwierać się na nowe możliwości i wyzwania.

Przeczytaj więcej
konsultacje IT JPro 2 - Specjalistyczne konsultacje IT – jak to działa?

14.09.2016

Specjalistyczne konsultacje IT – jak to działa?

Specjalistyczna konsultacja z wykwalifikowanym specjalistą jest często ostatnią deską ratunku dla firmy, borykającej się z problemami w prowadzonym przez siebie projekcie IT. W tym modelu outsourcingu firma wynajmuje specjalistę do rozwiązania konkretnego problemu, z którym wewnętrzni pracownicy nie mogą sobie poradzić. Konsultacja z zewnętrznym specjalistą to także okazja do świeżego, czy też szerszego spojrzenia na zastosowane rozwiązania, co również może przynieść dodatkowe korzyści dla klienta. Z takiego rozwiązania zdecydowała się skorzystać firma z branży IT, prowadząca projekt .NET, z którym integrowała środowisko raportowe Business Intelligence – Qlik Sense 3.0. Zwróciła się w tym celu do JCommerce.

Przeczytaj więcej
JPro ryzyko w outsourcingu IT 2 - Zminimalizuj ryzyko w procesie outsourcingu IT

02.05.2016

Zminimalizuj ryzyko w procesie outsourcingu IT

Niezależnie od definicji, outsourcing IT jest takim rodzajem strategii działania przedsiębiorstwa, który wcześniej czy później spowoduje jego reorganizację. Nieuchronność zmian organizacyjnych w strukturze przedsiębiorstwa, której świadomość powinna towarzyszyć decyzji związanej z wprowadzeniem outsourcingu usług IT – w sposób nierozerwalny związana jest z ryzykiem i właśnie na tym aspekcie pragnę się skupić w tym artykule. Outsourcingowi może podlegać produkt lub usługa, lecz nie ryzyko Umowa outsourcingowa może przynieść oczekiwane […]

Przeczytaj więcej
managed services jcommerce 2 - IT Managed Services – czyli jak zapewnić efektywne funkcjonowanie procesów utrzymania firmowych systemów IT

24.02.2016

IT Managed Services – czyli jak zapewnić efektywne funkcjonowanie procesów utrzymania firmowych systemów IT

Model Managed Services obecny jest już w wielu branżach, m.in. HR, produkcji czy w IT, i staje się jednym z ważniejszych i najszybciej rozwijających się segmentów usług. Elementem nie bez znaczenia jest tu także kwestia bezpieczeństwa – nierzadko zewnętrzna, wyspecjalizowana firma może nie tylko zapewnić odpowiednie warunki wydajnościowe, ale także lepiej zadbać o ochronę dostępu do danych.

Przeczytaj więcej
requirements nearshore outsource mobile app development 2 - DEFINIOWANIE WYMAGAŃ DLA FUNKCJONALNOŚCI APLIKACJI MOBILNYCH

28.01.2016

DEFINIOWANIE WYMAGAŃ DLA FUNKCJONALNOŚCI APLIKACJI MOBILNYCH

Rynek aplikacji mobilnych w ostatnich latach rozwija się niezwykle dynamicznie, jednakże stworzenie skutecznego zespołu mobilnego i efektywne zarządzanie nim wymaga wysokich kompetencji i sporego wysiłku. Aplikacje mobilne wykorzystywane są przez szerokie spektrum urządzeń – smartwatche o ekranach 1.5 cala, smartfony, tablety, samochody oraz 100-calowe smart TV. Niezależnie jednak od tego, na jakim urządzeniu aplikacja ma działać i jakie platformy wykorzystywać, prace projektowe związane z jej powstaniem powinny rozpocząć się zawsze od analizy wymagań biznesowych.

Przeczytaj więcej
blog jpro jcommerce 15 11 2017 Outsourcing usug IT cover 6 - Wady i zalety korzystania z usług outsourcingowych IT

10.08.2014

Wady i zalety korzystania z usług outsourcingowych IT

Outsourcing IT na trwałe wkomponował się we współczesny biznes jako jeden z elementów strategii działania firm. Trend outsourcingu utrzymuje się już od wielu lat i wygląda na to, że prędzej czy później będzie dotyczył nas osobiście (niekoniecznie w kontekście branży IT). Wiele osób spotkało się być może z tym terminem lub korzystało (czy też: korzysta aktywnie) z tego rodzaju usług świadczonych przez firmy zewnętrzne. Wśród czytelników znajdę zapewne […]

Przeczytaj więcej